kväll

jag sitter i knivsta.. galet trött .. har varit här rätt många timmar nu och städat och slitit ..
men det är storstäd en gång om året så .. jag blir rik *tummen upp*

imorgon blir det mys med HPbrudsen i stan :) .

jag saknar andreas sjukt mycket nu . när man umgåtts så pass mycket och tätt inpå med varanndra så känner man verkligen av tomrummet som kommer när man helt plötsligt inte är med varanndra. det kan vara skönt men ändå så vill man ju alltid vara med den andra.. hoppas verkligen på att det blir uppsala för din del om 1 år älskling . jag verkligen hoppas .
om 2 dagar så har vi dessutom varit tillsammans i 1½ år .. <3 underbara 1½ år <3<3

I love you!

image47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0