Motocross

Jag har säkert sagt det förut, men jag kan säga det igen, det finns inte mycket som slår en dag på en motocrosstävling. Idag var det precis som det ska vara; sol, toppen folk och en massa sjukt spännande och härliga heat!
Åkte till Västerås vid halv9-tiden hemifrån och var framme lagom tills alla tidskval började. Har sedan varit där hela dagen och hejat på kusinen min! I första heatet slutade han på en 6e plats, om jag inte misstog mig helt.. och i andra på en underbar 3e plats efter en massa massa fighter med olika förare! .
Sjukt bra stämning och en helt toppen dag.

På hemvägen var det dock stopp mellan Västerås och Enköping.. inte alltför trevligt. =/
men vi kom hem ändå :)

ska snart ladda upp massa bilder på bilddagboken men justnu känner jag inte att jag har ambition för det. jag är för trött .
ska duscha och sova
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0