onsdag

Idag har andreas åkt hem, och visst känns det tungt, det gör det alltid när jag måste skiljas från dig. Men jag vet att det bara är knappt 1 vecka tills att jag åker ner :) . och då ska jag få vara med dig ännu mer igen :)
räknar iallafall ner dagarna :)

fick skjuts av mamma ner till stan idag och köpte lite godis och sallad till honom, sprang också på Malin & Lina som satt och svullade på Donken ;) . haha .
sen lämnade jag andreas vid bussen och sedan vidare mot gränby centrum med mamma och brorsan .
köpte massa massa saker, bl.a. 4 dricksglas & 2 vinglas, till samlingne som jag påbörjade på studenten. och även 4 tröjor på Ginas rea. Älskar faktiskt Gina Tricot . haha.

imorgon blir det nog lugnt, ska påbörja lite mer av städandet på pappas jobb, tjäna extra pengar jaoo! på fredag ska jag leka med Ems också . haha då ska du få tillbaka ditt leg, som jag på något jävla vänster lyckades få på midsommarafton ..? hur är dock en fråga . haha . men antar att det är från när vi hängde in saker i garderoben.

jag saknar dig älskling .. =(
men om 8 dagar och några timmar så <3

image46

big love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0