sega dag!

har varit en sjukt seg dag idag.
vaknade vid 11, och har typ bara kollat på film och spelat kort idag.. sjukt tråkig dag egentligen..
imorgon blir det antagligen stan, och på torsdag kommer grabbsen hit .
fredag har jag absolut INGEN aning om hur den ska läggas upp, men det fixar sig alltid på något sätt. :)
ikväll blir det kolla på tv bara. ta de lugnt .

i brist på annat har jag gjort om bloggen lite, sjukt nöjd faktiskt! :)
och eftersom jag inte har nått bättre för mig så kommer här en liten liten lista:

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
"herregud"
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
zero
3. Vilket ord rimmar på "test"?
fest :D (sjukt mallig för att jag kom på det)
4. Favoritplanet?
Jorden (vad är det för fråga??)
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Mamma
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Jag måste nog säga "dansbandens AC/DC"
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
grön t-shirt
8. Sätter du etiketter på dig själv?
vad innebär det .?
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
har inga skor på mig nu
10. Ett ljust eller mörkt rum?
beror på sammanhanget ju
11. Vad gjorde du vid midnatt?
sov
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
"heej! du,tänkte på en sak.. e de bara 150 kr eller det dubbla? Hoppas allt är bra med er!! =) pusssar"
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
stockholm någonstans?
14. Vilket uttryck använder du mest?
ingen aning.
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Andreas
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
vår katt
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
alkohol
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
använder bara digitalkamera
19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
17-18?
20. Din värsta fiende?
ska man ha sådana också..?
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
värsta sommarbilden :D
22. Vad var det senaste du sa till någon?
hm... typ "vad sa du?"
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
en miljon dollar lätt!
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
jaa :)
25. Senaste låten du lyssnade på?
Per Gessle - En händig man (den spelades nyss på radion)

Kommentarer
Postat av: Amelie

Söt-blogg ^^

2007-06-19 @ 19:53:02
URL: http://amelieforslund.blogg.se
Postat av: Annika

tack ^^

2007-06-19 @ 19:55:36
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0