Student -07

Dagen igår var verkligen allt som en studentdag ska vara, underbar och hur kul som helst! Att vädret sedan var på topp gjorde det hela ÄNNU bättre!

Klockan ringde vid halv 6, och då gick jag upp, gjorde mig klar och begav mig in till stan för frukost i skolan, fotografering och avslutning. Vi fixade flaket där på morgonen efter fotot och gick sedan till Universitetsparken och hade lite champagnefrukost. Mycket mysigt!
I kyrkan sen så var det avslutning, väldigt mysigt, och jag lyckades av någon andledning (som jag faktiskt inte fått någon motivering för) kamma hem ett stipendium på 10 000 kr från Uppsala Handelsförening. Fick gå fram där i kyrkan och var så sjukt skakis efter. Men, sommaren är räddad för min del. Efter kyrkan så var det dags att bege sig mot klassrummet, skriva i varanndras mössor & få betyg. Vid 12 så sprang vi ut från skolan, och jag ska erkänna att det rann glädjetårar vid det tillfället. :) Åkte sen runt i typ 2 timmar med flaket, Sofies pappa är förresten bäst, som vill köra runt oss med massa i stan. Hade helt underbart kul!

Hemma igen sen vid 3tiden och käkade mat och fikade och öppnade såklart en massa presenter. Mot kvällen så drog vi oss mot stan igen, och jag och jullan åkte in och träffade emelie, lina, linnea och malin. Vi var i stadsparken, hemma hos Johanna och sen gick jag och emelie in till vinterträdgården, som var målet för kvällen. Som tur är så hittade vi lite folk i kön så behövde inte stå sist iallafall. Åkte hem vid halv 3 snåret och somnade gott när jag kom hem

En helt underbar dag med ett helt underbart gäng !
De 3 åren på Linnéskolan har varit underbara med er tjejjer! <3
Nu är det sommar, och nu ska jag NJUTA !

Hörs !
/ Annika

Kommentarer
Postat av: Jocke

Men du är så jävla värd det Annika! Motivering krävs inte. Synd att våra studenter var 45 mil ifrån varandra, shit va kul vi haft annars allihop! Pussar

2007-06-09 @ 19:19:56
URL: http://jockzen.blogg.se
Postat av: Annika

Tack så hemskt mycket Joakim :) Du är bra snäll du! :) . Sjukt synd att de va långt ifrån, =( men du vet vi tar igen det nu under midsommar. då ska vi har sjukt kul ;) . pussar!

2007-06-09 @ 19:26:50
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0