Full faaart !

Ja det är slut på torsdagen snart, vilket innebär att det så gott som är helg ! Morgondagen kommer att gå så fort, och sedan så är det officielt helg . :)
På lördag ska det bli otroligt mysigt och roligt! Hoppas på en kanon kväll!

Fick idag veta i skolan att det är engelska prov om en vecka (?) Hur kan hon säga det en vecka innan och sen ge oss miljoner med ord , sidor och stenciler som vi ska kunna utantill? Den läraren är inte frisk någonstans. För övrigt så känner jag mig rättså trött på skolan i allmänhet, känns jobbigt att gå upp på morgonarna för att gå till skolan och ungefär sitta av tiden. Enda roliga är att man träffar alla roliga människor. Ni gör dagarna roligare än vad de är ;). Annars så gör vi verkligen ingen nytta i skolan, vi lär oss ingenting känns det som . hmm.. "vill du ha lite att göra i skolan, välj handel :)" anar iochförsig att det har att göra med att vi har de lärare vi har, eftersom den andra handelsklassen har sjukt mycket mer än oss att göra. Hoppas bara att det inte straffar sig i längden...

Annars så vill jag säga att jag har världens underbaraste pojkvän just nu! Eller jag har haft det i 14 månader (tro det eller ej) tiden har rusat iväg och jag har aldrig nånsin varit lyckligare än vad jag är med dig . Att ha någon som dig, som hjälper en när man har det svårt och som alltid finns där när det känns som mörkast. Det är guld värt! Jag älskar dig så otroligt mycket Andreas Englund!

För du är där när ingen ser mig
Du är där när stormen yr
Du är där när natten skrämmer
Och du är där när dagen gryr
Jag vill alltid ha dig nära

Taggar för helgen nu! (och vill återigen klaga på bristen på kommentarer i min blogg)
På återseende
Love, Annika



Snattat/ stulit i en butik som liten? Ja, vem har inte det?
Snattat/ stulit i en butik som tonåring? nej faktiskt inte.
Ljugit för en partner? Nej, inte vad jag kan komma på
Ljugit för en kompis? Kan ha hänt , men oftast små vita lögner , och oftast är jag kanske lite för ärlig
Spottat någon i ansiktet? Nej, inte vad jag minns..?
Hällt en drink över någon? Inte med mening i sådana fall..
Skrikit hora till någon? Har hänt, garanterat
Tagit någon drog? nej, inte mer än alkohol och nikotin
Gått mot röd gubbe? Ja, det är jobbigt att vänta
Kört bil berusad? Nej, har inte körkort . men anser att det bara är nötter som gör sånt.
Jobbat svart? Ja, har hänt
Gjort en polisanmälan? Nej, inte haft andledning
Blivit polisanmäld? Nej, absolut inte
Ringt 112? Nej jag har haft tur :)
Skadat dig när du varit berusad?  Ja, sånt händer ALLTID .
Skadat någon annan när du varit berusad? Nej, inte med mening .
Dödat ett djur? En eller annan mygga har det väl blivit
Varit full på jobbet? Nej
Sjukanmält dig från jobbet för att du har varit bakis? hm.. från skolan kanske
Ljugit när du besvarat dom här frågorna? aldrig, vad är det då för mening med det?

Gjorde också ett test på sparknotes.com
Enligt dödstestet så kommer jag dö:

Fredag den 10 juli 2054
65 år gammal
troliga orsaker:
Alcoholism (7%)
Cancer (2%)
"Cleaning your Rifle" (2%)
Alien Abduction (2%)

Haha. i brist på annat så..... :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0