jobbiga måndag

Tråkmåndag :) Jag tycker så inte om måndagar :) Slutar iallafall tidigt och det är skönt .
bilderna från helgen ligger nu uppe på bilddagboken !

Förresten, jag vill ha ett jobb,
så om någon har några tips så säg gärna till ;)


med tanke på att den här dagen inte blev som jag hade väntat mig så har jag absolut INGEN ambition att skriva ett ordentligt inlägg. så jag sätter punkt här och lägger in en lista istället .

Vad använder du för parfym? DKNY Red Delicious , D&G Light Blue
Har du bråkat med någon idag?
Inte bråkat, mer tjaffsat
Saknar du någon nu? Ja :(
Isåfall vem? Andreas
Dricker du alkohol? Ja, det har väl hänt .. (hmm?)
Har du åkt fast för snatteri någon gång? Nej, jag har aldrig snattat vad jag kan påminna mig.
När var du i en affär senast? Idag
Mötte du någon du kände då? Njae, inte förutom dom jag var där med HA!
Tycker du om dina grannar? Ja? Dom har aldrig gjort mig något illa
Anväder du icq eller msn? Guess what? MSN!
Hur många datorer finns i ditt hus? 2 st
Har du några högklackade skor?
Inte direkt . jag är lång så det räcker ändå ;)
Vilken är din favoritfärg? Svart, vitt , rött?
Har du blivit hotad via telefon? under min karriär som telefonförsäljare så jaa .
Vad har du för planer till helgen? Borås !
Har du en hårborste i din väska? Ibland händer det
Har du stadigt sällskap? Jaaa :)
Vill du ha barn?
Absolut! Men INTE nu!
Har du rakat dina ben någon gång?
Har också hänt . (;
Skulle du kunna ha silikonbröst?
Jo, om jag kände att jag verkligen ville det så.
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 18, eftersom man är myndig och får köpa alkohol på krogen. CP LAGAR :)
Cigaretter då? 18 är väl en rättså naturlig gräns? eftersom man är myndig då.?

Vem pratade du med senast?
Mamma
Vad pratade ni om? Hon frågade om mormor hade ringt, jag svarade nej
Brukar du bada i sjöar om somrarna? jaa =)
Rekommendera en låt:
8MM - Forever and ever amen
Vackra ord:
jag älskar dig
Vem får en kram? den som behöver en (:
Vem får en puss? Andreas

KLÄDER
vad använder du just nu för jacka?
min tråkiga vinterjacka
vad använder du just nu för skor? antingen mina svarta skor , eller mina utslitna gympaskor.

DITT RUM

favoritmöbel i rummet och varför?
Sängen , jag bara älskar den!
vad har du där inne av följande:
a) tv?
yepp
b) video/dvd? japp
c) dator? nej
d) stereo? ja
e) telefon? ja.
vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? gräsmatta + lite skog & garage
vad gör du oftast i ditt rum? sover :)
vem förutom du brukar sova i din säng? andreas (:

SOCIALT
hur ofta festar du och vart brukar du gå?
så ofta jag känner för det :) Olika , Sjuan, Lotus m.m.?
pub/krog eller diskotek?
beror på humör och sällskap :)
hur mycket, hur ofta och vad dricker du? lagom på de 2 första frågorna, och oftast Cube. Drinkar även ;)
vad är syftet för att du går ut?
umgås med vänner, ha roligt, dansa!
privata fester eller "ut"? både och , båda kan göra kvällarna sjuuukt roliga
när ska du festa nästa gång?
vet inte riktigt.. till helgen?

BLANDAT
vad heter din morfar?
nisse
vilket land kommer du ifrån?
jag är helsvensk.
vad köpte du senast? med mina egna pengar? en redbull vodka i lördags?
har du nåt husdjur? en katt
vad bor du i? villa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jo hörde det sen. hmm blev lite fel där =)

2007-03-05 @ 18:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0