Måndag

Jag har överlevt första dagen på praktien - och den gick faktiskt över förväntan. :) gick fort och hade en trevlig dag.
Satt ute på lunchen och solade och det var hur skönt som helst!

Väntar på att mamma ska komma hem nu med ett paket från H&M, ska bli kul o se om det är något till mig i det :)

Och idag har Andreas sökt högskolegrejerna, så nu är det bara att gå och vara nervös JÄTTELÄNGE . Känns det som iallafall. Håller tummarna för Uppsala.

Nej , nu kom mamma hem med grejer :)
See ya !
Ciao!



Vissa personer får ens hjärta att bli blödigt igen, och den där stenmuren bara trasas samman.
Man inser plötsligt vad det är man saknat och vad det är för pusselbit som saknats.
Sättet personen kollar på en gör så man får fjärilar i magen.
Sättet personen pussar på en gör en till den lyckligaste inom räckhåll.
Sättet personen somnar i ens famn om natten får en att känna sig tryggast i världen.
Sättet personen kramar en på, får en att aldrig vilja släppa taget.
Antingen fick jag något i ögat, eller så är jag bara så lycklig över att vara så lycklig lottad!

<3

Kommentarer
Postat av: Amelie

Åh, sola! Jag ska också sola en dag när jag har tid innan kl 16 :D

2007-03-26 @ 20:20:10
Postat av: Annika

hahaha . yesyes ! ;D

2007-03-26 @ 20:58:09
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: linus

naww inte ska du skriva diker om lilla mig :P hahahahaha :)

2007-03-27 @ 14:28:43
Postat av: linus

dikter*

2007-03-27 @ 14:28:58
Postat av: Annika

HAHAHAHA :D du är rolig du :P

2007-03-27 @ 17:56:46
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0