Söndag

Helgen lider mot sitt slut och den har varit galet lyckad! kunde inte haft ett bättre sällskap och roligare kväll igår . Helt kanon! tack killar o tjejer!
Drog iallafall hem med 2.20 bussen och somnade som en stock när jag kom hem, sov ända till 10 när älsklingen ringde och väckte mig . Bilder från kvällen kommer komma så fort jag får min kamera :)
Idag blir det lugnt . Ska kolla lite på tv och så bara ta det lugnt.
Har inga läxor denna veckan förrän engelskaprovet på torsdag så . TACKGODEGUD :)

På fredag åker jag till Andreas också över helgen :) . Fredagen blir Hawaiifest och lördagen 50 årsfest. Blir en kanoners helg !



17:04

En fruktansvärt tråkig och typisk söndag idag . Jag har verkligen inte gjort ett handtag och det känns otroligt skönt, men ändå rättså ovärt. Jag har tillbringat dagen med att sova och titta på tv . hur kul är det egentligen ? Iochförsig så behöver jag en dag till att ta de lite lugnt på . :) .

Väntar på att One tree hill ska börja , men det dröjer några timmar till :/ Uäk! Vad ska jag göra tills dess? Dessutom så börjar det kurra i magen och hungern börjar smyga sig på, så att lite mat skulle inte sitta fel . Tror att mamma håller på att fixa det nu :-)

jag har absolut ingenting vettigt att skriva, och jag vet egentligen inte varför jag skriver.. har förresten skickat in lite spontanansökningar på diverse jobb, hoppas på att nått av ställena kanske är i behov av lite extra personal, för att jag är verkligen inte behov av pengar ska jag säga :-)

Nej, jag ska gå o sova ett tag igen tror jag.
Bilder från igår på g!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0