tisdag

"Have you ever look at a picture of yourself and see a stranger in the background? It makes you wonder how many strangers have pictures of you. How many moments of other peoples lives have we been in? Were we a part of someones life when that dream came true or were we there when their dreams died? Did we keep trying to get in as if we were somehow destined to be there? Or did the shot take us by surprise? Just think you could be a big part of someone else's life, and not even know it."

Idag har jag varit ledig, men duktig som jag och emelie är så var vi i skolan och jobbade lite med vårt pa . gick bra och vi gjorde nog flera timmars arbete på en timme ;) .
Annars så blir det en lugn dag tror jag . Ska plugga lite engelska och så bara ..

allt har löst sig nu iallafall , känns otroligt skönt ! =)

Dagens låt:
8MM - Forever and ever amen .

Andreas, I love you



"Most of our life is a series of images. They pass us by like towns on the highway. But sometimes a moment stuns us as it happens. And we know that this instant is more than a fleeting image. We know that this moment, every part of it, will live on forever."


I brist på annat gott folk, så kommer här en lista

1. Var hittade du den här listan?
På någon blogg som jag snubblade in på...
2. Var är dina föräldrar födda?
Mamma i Uppsala & pappa i Skåne någonstans
3. Vad är det senaste du installerade på datorn?
oj.. kan det vara det där kostprogrammet till idrottsarbetet?
4. Vilken är din favoritrestaurang?
Santorini ! - NO DOUBTS!
5. När badade du i en pool senast?
I somras tror jag
6. Har du varit med i någon skolpjäs?
nej det har jag inte..
7. Hur många barn vill du ha?
2 kanske? jag vet inte för det är inget som är aktuellt nu.
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
det finns nog ingen jag tycker mer eller mindre illa om, jag lyssnar på istort sett allt :)
10. Vad har du för TV-kanaler?
Väldigt många
11. Har du åkt moped någon gång?
Ja, alla har vi la varit 15?
12. Har du busringt någon gång?
Ja, det också
13. Har du fått felparkeringsböter?
Nej, jag har ingen bil
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Jovisst . Skulle vara spännande att prova det! Har jag nånsin bangat? ;)
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
sorgligt men sant... Danmark.. fan vilken sucker jag är :)
16. Har du en egen trädgård?
Nej, mamma har :)
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Kalle Anka så klart!
18. Kan du alla orden i nationalsången?
Ja!
19. Badkar eller duschkabin?
Både och beroende på humör .
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
oj.. jag vet inte ens vilka jag sett... shan atcis gymnasieturné?
21. Favoritpizza?
Hawaii eller Kebabpizza :)
22. Chips eller popcorn?
CHIPS!!
23. Vilken färg på läppstift använder du?
haha ser jag ut som en som använder läppstift?? ;P
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Nej .
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
nej återigen
26. Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin - I love it!
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Jag åt ute med Emelie, Sofie, Susanne , Malin, Lina o Mickis  . vi käkade på Donken :P
28. Favoritchoklad?
Marabou Daim!
29. När röstade du senast?
Öhhm.. jag vet inte?
30. När åt du en hemodlad tomat sist?
vad är det för jävla fråga?
31. Har du vunnit en prispokal någon gång?
aaa ;D
32. Är du bra på matlagning?
Inte min sak att avgöra :)
33. Klarar du att tanka själv?
ja, om jag skulle vara tvungen så?
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Nope !
35. Pepsi eller Coca Cola?
Coca Cola!
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
näe .
37. Vad var det senaste du handlade?
Redbull Vodka?
38. Har du kräkts offentligt?
Ja
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Helst en kombination . Men kärlek går alltid före pengar :) o jag har ju min kärlek, så  att kanske miljardär då ?;) haha !
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Absolut
41. Har du ringt något betalnummer?
Ja, någongång så
42. Kan man vara vän med sitt ex?
Det sägs att man borde kunna vara.. men jag tvivlar faktiskt..?
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Farmor
44. Hade du mycket hår som liten bebis?
Ja, hur mycket som helst!
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Jag vet inte ens om jag har ett sånt :D
46. Vad har du i din väska?
just nu : plånbok
47. Vad är du tacksam för idag?
Att vi varit lediga från skolan :)


Kommentarer
Postat av: Amelie

I steel your list :) fniss

2007-03-06 @ 17:35:28
Postat av: Annika

Okay :-)

2007-03-06 @ 20:20:05
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0