Tisdag

Idag är det tisdag - men dumma annika trodde att det redan var onsdag . Optimist javisst!
Trots allt så känns de väldigt skönt att dagen är avklarad och tro mig, jag har haft en tuff dag på "jobbet" . Hela dagen har jag hållt på med barnavdelningen, hängt ut, galgat, lagt ut på lager m.m. Det är ett tufft jobb och det tar verkligen sin lilla tid, eftersom jag har 5 delavdelningar på barn ; baby, lilla pojk, stora pojk, lilla flick & stora flick. Så jag har haft fullt upp idag, men lagom till kl. 4 så hade jag fått undan det mesta på lager och ut i butiken :) så nöjd och med känslan av att ha gjort en god insats så åkte jag hemåt :)

Imorgon är det skola på förmiddagen, och jag kom nyss på att jag inte läst nått i O&L boken. Kanske borde göra det .. Äsch vi tar det senare :) Ikväll blir lugnt och jag kommer sova gott ikväll kan jag lova. måste städa mitt rum också, men det hinner jag väl ocskå med på ett eller annat sätt :)

Nej, jag orkar faktiskt inte skriva mer .
vill bara ut i sooooooolen (:
påskpåskpåskpåsk!
byee ;D



Ingen kan få mitt hjärta att slå snabbare och långsammare på en och samma gång
- ingen förutom du.
Andreas Englund jag älskar dig! :)

Kommentarer
Postat av: Mickis

Åhå! nästan lite citat Mickis ju ;)

2007-03-30 @ 21:49:41
URL: http://likafinsomdu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0