torsdag!

Nu är det helg ! iallafall enligt min mening, när torsdagen är avklarad så är helgen så gott som här! Hade sovmorgon till halv 10 och kom in på första lektionen och fick en uppgift bara. Rättså tröttsamt. Efter uppgiften tog Emelie och jag oss ner på stan, mötte upp Sus & Sofie och Emelie inhandlade sig en jättefin jacka ! Sedan vidare på studiebesök till Domkyrkan, vilket inte gav så mycket.. och sen 1bussen hem för att ta de lugnt bara.

Annars så ser planerna för dagen rättså tomma ut. Usch, jag har verkligen ingenting alls att göra.
Så många som har massa knäppa idéer för sig just nu också, och jag orkar verkligen inte med sådant. Den ena efter den andra får massa knäppar hela tiden.. Helkonstiga människor är egentligen .

jaja. nog pratat för idag .
See ya!



Efter en hel massa tittandes på diverse sidor på Internet så har jag äntligen hittat en klänning som fallit mig i smaken.. Student 07? vad tycks?


image19



Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken fin klänning! :)

2007-03-15 @ 15:27:17
Postat av: Annika

tack så mycket :)

2007-03-15 @ 17:55:02
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: busan

ser kanoners ut! satsa på den snygging:)

2007-03-16 @ 13:17:08
Postat av: cheri

skitfin :D ta den!

2007-03-17 @ 01:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0