3 dagar avklarade

2 to go!

Idag har jag haft en tung dag...! Eller inte så tung kanske, men jag är ändå helt slut .
Började imorse med den totalt onödiga organisation och ledarskapen, för att sedan fortsätta med en TRÅKIG lektion om miljö på engelska. Hade faktiskt klarat mig utan dem . Sedan muntligt nationellt prov i svenska som faktiskt gick rätt bra, eftersom jag hatar att prata inför massa folk. Sedan fick jag även veta att jag fick G på naturkunskapen, så jag klarar mig från omprov och kanske till och med lyckas få VG i betyg =) .

Gick ner på stan med Emelie eftersom de inte va någon religion och bestämde mig för att hänka med henne, Lina och Linnea och sola . Fixade massa biljetter o sånt :) .

Ikväll blir det bara lugnt . Jag behöver det .
har dock handelsprov imorgon som jag borde plugga till ..
kanske kolla efter skivklänning också, eftersom de jag beställt inte alls var bra !
KRIS!

Nej, fixa med annat nu .
Hörs då ! ;D

Ni som är sugna på biljetter till årets skiva den 25e maj
hör av er! :)
JAG hoppas att ni kommer ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0