??

nu sitter jag här igen, och har verkligen ingenting att göra.. eller vänta.. det var en stor grov lögn, jag har 10 miljarder saker till skolan att göra.. Men det är ju fredag? jag orkar inte!

jag vet inte varför jag skriver egentligen för jag har inget vettigt att skriva.. jag vet inte vad jag ska skriva om för ingenting känns viktigt just nu .. det är sjukt mycket att göra i skolan, det händer saker hela tiden och jag orkar bara inte.. jag vet inte ens om jag ser fram emot studenten längre? hur sjukt är inte det? jag vill ha den där tryggheten, den trygghet som alltid har funnits när man gått i skolan, jag vill veta att jag har någonstans att gå i höst.. tänk om jag inte skaffar mig ett jobb..? vad händer då? vad ska jag göra? vad vill jag göra? herregud, jag vet inte ens VAD jag vill syssla med.. Jag vet inte i vilken stad jag ska bo, ska jag flytta hemifrån eller ska jag bo kvar hemma?
jag orkar bara inte....

nu låter jag sådär fruktansvärt "tyck-synd-om-mig" men det är absolut inte meningen, jag behöver bara skriva av mig lite av mina funderingar och frågor . Och nog är de många sådana som snurrar i skallen just nu . Allt ger mig huvudvärk.

Nej om man skulle gräva ner sig några dagar så man slipper allting ett tag? . låter som en helt okej idé ju. haha! som om det skulle gå, you wish!

nej nu ska jag göra något av mitt liv .
och så kan du inte ens skicka ett sms.... det enda jag vill ha är en ursäkt eller något.. men tydligen inte..
vad trött jag blir

hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0