Lördag

Lördag och ikväll blir det nog kalas .
även fast jag är sjukt sugen på utgång .. men men. (vad var det jag sa? ALLTID sugen på utgång)
men detta får bli en helg utan krökii . får ta igen det när skivorna startar sen .

jag är på bra humör idag igen : )

idag har jag vart sjukt duktig :
- jag har fixat min muntliga grej till svenska nationella
- jag har skrivit ihop delar av organisations rapporten
- jag har pluggat lite naturkunskap
tycker faktiskt att jag nästan är värd en liten applåd för det ( :

Jag har fått en lite inblick i Busans privata bibliotek:
Susannes personliga kristna bibliotek:
Gud hatar mej
Vad har jag gjort dej gud?
Gud har nog dött
Amen gud! Döda mej!
Guds glömda barn
Gud har hämdbegär (mina förfäder måste varit hemska)
Gud skapade världen för att kunna tortera mej

;D

nej nu blir det dusch .
hörs ;D

Kommentarer
Postat av: Busan

Hahahahahaaha! Susanne's kristna bibliotek för allmän beskådan! Hahaha! Undrar vem som e sjukast av oss två!!!

2007-05-09 @ 10:54:22
URL: http://susnne.blogg.se
Postat av: Annika

Jag tror faktiskt inte det är jag =) . eftersom det är du som har de där böckerna ;)

2007-05-10 @ 15:49:31
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0