Måndag

Ja det är återigen måndag och idag har jag bara en lektion! Wiiiii!
Sen iväg till Ewa och sola och sen till Carola och klippa mig .
sen väntar en kväll med organisation och ledarskapspluggande . tråkigt!

Nämn något som gjorde dig glad i helgen:
Att jag till slut kom på något att göra
Vad gjorde du kl 8 i morse?
sov
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?.
åt lunch
Det sista du sa högt?
Mamma: Mormor hälsade
Jag : aaa.. mmm... (totalt inne i mina egna tankar)
Vad har du druckit idag?
mjölk
Vad var det senaste du åt?
lasagne
Vad var det senaste du köpte?
hmm... en cider i lördags?
Vad är det för färg på din ytterdörr?
vit
Vad är det för väder hos dig just nu?
blåsigt och regnigt
Godaste glass-smaken?
daim lätt!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
aa .. det gör jag.
Sover du tungt?
helt galet tungt!
Drömmer du mycket?
inte mer än alla andra, skillnaden är att jag ALLTID kommer ihåg dem.
Mardrömmar?
nää mer sjuka drömmar
Vilket ämne är roligast i skolan?
jag måste nog säga... information och layout, eftersom det är sååå sköönt!
Trivs du med ditt jobb?
Jag har inget jobb än.. KRIS!
Favoritklädsel?
Mjukisbyxor.
Favoritlåt just nu?
Oj finns många.. justnu sommarplågan med Markoolio. (Ingen sommar utan reaggae)
Vad ser du om du tittar åt höger?
En massa post it lappar som någon satt upp i dataskåpet
Vad gör dig glad just nu?
tanken på att Andreas faktiskt kommer på onsdag:)
Vad ska du göra härnäst?
Åka buss
Höger- eller vänsterhänt:
Vänster
Humör just nu:
trött och omotiverad
Favoritgodis:
SUUUUURT godis . jag älskar det!!
Kläder just nu:
jeans, blått linne, vit kofta
Musik just nu:
ingen alls
Sommarplaner:
ingen aning . fråga mig inte
Hur många kuddar sover du med:
tre
Spelar du nåt instrument:
nej nej nej
Morgon- eller nattmänniska:
natt tror jag.
Vilka är viktigast för dig:
pojkvän, vänner och familj
Bio eller promenad:
beror helt och hållet på situation
Är du kittlig:
jaaa
Snarkar du:
nej, ingen somsagt nått om de iallafall
Stjärntecken:
skytt
Äckligaste insekten:
såna långbenta spindlar
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
läsa andras tankar
Vad vill du jobba som?
ingen aning
Stökigt eller välstädat?
föredrar välstädat, men det är alltid stökigt
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump?
aaa lätt!
Vad gör du om du får hicka?
hickar tillaka
Vad längtar du mest efter just nu?
att träffa andreas

Nej ska till bussen nu .
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0