Sjukt skön!

Måste berätta om min sjukt sköna helg. En helg som från början var oplanerad men som till slut slutade väldigt bra ändå!

I Fredags så tog jag det mestadels lugnt, satt hemma och pillade med det ena och det andra.. I går så åkte jag till stan på morgonen , köpte lite kläder och så . och sedan hem igen för att ha vägdag med alla grannar . HA trodde jag ja, efter en stund så kom jag på att jag ville göra något och skickade då snabbt iväg sms till Susanne , Malin och Emelie och frågade om vi skulle göra något under dagen. Eftersom Emelie var sjuk så var Sus & Malin mina sista hopp ;) . Efter många om och men så blev det Susanne och jag som begav oss för en kväll på Sjuan. En drink, en smirnoff, en fåtölj, en vän och ett ESC . Kvällen kunde ju bara bli kanon! Satt där , snackade och hade de allmänt trevligt bara, och träffade även lite andra kändisar, Thomsson, Malin m.fl. mycket trevligt att träffa er!  =) .

Tackar alla för en toktrevlig kväll!

Tog mig hemåt med halv 2 bussen och kom hem till 2 och somnade gott :)
Idag ska jag plåga mig med religion .
Tack för en underbar helg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0