Tisdag

Hur trött som helst, sjukt irriterad på allt och alla m.m. Början på denna vecka har absolut inte varit min vecka. Dessutom har jag världens ångest och känner världens rädsla för allt som väntar. Javet absolut inte vad som kommer att hända... och det om något skrämmer mig något så otroligt, jag som är den människan som alltid vill ha saker lite bestämt och kunna planera lite i allafall . jag kan inte planera ett skit efter den 8 juni.

solade idag, och det var väldigt skönt. låg och sov hela tiden. sedan hämtade mamma mig och vi åkte upp och hämtade Mormor och käkade på Sibylla sen. Imorgon åker Jenny till Gran Canaria, och jag vill också åka. Får väl åka nått i sommar eller så ..

Idag finns det inget som är roligt, det regnar, jag har tjaffsat med andreas, jag har inget att göra och allt är bara dåligt!! fick mejl om att jag var välkommen på visning iallafall, men sin sagt så är det ju inte aktuellt ännu. Jag vet inte ens vilken stad jag ska bo i. Det känns helt KAOS, och jag orkar inte med det... tror ni någon märker om jag smiter in i en ny klass i höst? Haha, det skulle ju kunna vara ett alternativ iallafall.

Just nu är jag på för dåligt humör för att skriva så jag sätter punkt här.
PUNKT!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Din är inte heller så tokig! :D

2007-05-29 @ 14:34:18
Postat av: Annika

tackar tackar :)

2007-05-29 @ 14:47:52
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0