Torsdag

Lugn dag med mamma i stan. Har fixat massa massa saker till i helgen.. :)



Jag blev utmanad av Cheri

REGLER:
Som utmanad ska du nu skriva 5 st underliga/egendomliga saker om dig själv i din blogg/bilddagbok.
Där ska du samtidigt lägga till dessa regler.
Utmana själv 5 nya personer vars egendomligheter du vill upptäcka! Lägg till deras namn i din dagbok så att folk kan kolla vem som är utmanad.

1. Jag går ALLTID på K-brunnar och undviker ALLTID A-brunnar.
2. Jag är sjukt mörkrädd.
3. När jag går in i badrummet kollar jag alltid så det inte står någon bakom duschdraperiet.
4. När jag var mindre var jag världens pop-freak.
5. Jag tycker det är hemskt tråkigt att gå ensam, t.ex. hem från bussen. Sådana gånger springer jag hellre.


JAG UTMANAR.......
Busan
Malin W
Lina
Linda
Amelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0