evening,

blev lite mer jobb än räknat ikväll.
jobbade från 13-19,30 istället.
och är verkligen helt slut nu.

mycket annat i skallen nu också, men ska nog ta och gå och lägga mig snart och kolla lite csi eller något tror jag.
det känns ju iallafall lite mer vettigt än att sitta här & glo.

imorgon är det jobb som gäller igen, 15-20,05 . helt okej tid,
kommer va mycket folk och sjukt mycket att göra, men det är då tiden rinner iväg.
så skönt! längtar tills min lön kommer (;

borås igen om 22 dagar (; .
räknar ner redan nu kan jag säga! =)

nej, nu ska jag kolla lite film.
här blir man inte klokare av att sitta.
hejs!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Hämtat lite inspiration någonstans ifrån eller? ;)

2007-11-01 @ 23:06:45
URL: http://amelieforslund.blogg.se
Postat av: Annika

Amelie >> jo lite ;) .behövd lite förnyelse kände jag (; .

2007-11-02 @ 08:53:26
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0