full fart mot helgen.

det är redan helg igen, dagarna rusar iväg och man vet egentligen inte vad man gör av dem. känns som det var igår jag kom hem från Andy, men det var ju i måndags, och om 13 dagar så är han här igen. wii!

idag så är det jobb, långpass från 13-21. egentligen inte så himla långt, det är ju bara en vanlig arbetstag trots allt, men jag känner mig ändå trött, och när man jobbar till 21 så är sista timmen där ganska så död. dessutom är det fredag och idol idag vilket gör ännu mindre kunder än vanligt.
imorgon så blir det jobb igen, då får 12-20, lika långt pass, hela dagen och sjukt bra betalt. ob ob ob !
efter jobbet så är de bara att dressa om och bege sig till knivsta, blir nog en heltopp kväll, får se vart jag sover någonstans sen bara, hos sus eller pappas jobb? får se.

jaa så är väl min helg planerad, är ledig på söndag och ska låta det förbli så eftersom jag jobbat varenda dag denna veckan, sedan så är det 4 dagar nästa vecka, plus att jag sagt att jag kan jobba nästa helg också, dock inte fredagen. så får iallafall en dags ledigt. mycket jobb = mycket pengar (:

jag ska göra mig iordning och sen ska mamma och jag åka till gränby innan jag börjar jobba.
hade en dröm inatt då jag bodde i världens finaste lägenhet, gör den till verklighet tack (:
ciao!

Kommentarer
Postat av: Frida

Nja det var ingen fara alls, det var bara att sladda runt lite :p

2007-12-01 @ 16:21:09
URL: http://forsbergfrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0