fullt upp.

ja, då är det fullt upp igen, har varit inne i stan och solat nu på morgonen och snart ska jag iväg till jobbet, blir 8timmarspass idag igen! längtar tills lönen kommer nu !

annars då, helgen? brudar/grabbar, styr vi upp något? det tycker iallafall jag verkligen att vi ska göra!

Mic, du & jag på tisdag, det är bokat nu (; . Halkbana here we come!
Varför svarar dom aldrig på körskolan förresten, varje gång jag ringt så är det telefonsvarare, jobbigt.

jag ska äta&sen iväg.
got things to do. ciao!

Kommentarer
Postat av: LINA

Annika, ja är på en utgång på fredag.

2007-11-06 @ 17:34:12
Postat av: Annika

Lina >> LÄTT!

2007-11-06 @ 21:29:12
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: cookie

Haha! :D nice å sola! :P
jag vill ha sommar å vara bruunn! :D:P
Halkbanan e fett rolig :D och as lätt :D:P ;)
mohaha :D Hoppas de går bra för er! :D

2007-11-07 @ 12:07:04
URL: http://alltidroligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0