lördag.

sitter justnu i borås. kom hit i går vid lunch tid och möttes upp av bea och andy . trevligt! gick runt och kollade efter mina skor som jag tänkt köpa, som var slut, och så köpte jag min väska på åhlens. (:
träffade offe och per och åkte ut till lager, hittade ett bälte där, inget mera.

på kvällen så var det utgång. vi drog upp till petter på sjöbo där christopher och frida även var. och jag, andy , offe och per då. vi gick vidare ner till stan sen, först 1. r.o.k. träffade lite mer folk, bl.a.. niklas. kvällen slutade efter många om och men på swing, efter vi suttit ett tag på tonic. det var en sjukt trevlig kväll och ett jätteroligt sällskap!!

idag är det segt. eftersom jag var vaken 22 timmar i sträck igår så sov vi länge idag. sen har vi kollat fotboll på tv bara, inget mer. kvällen blir nog ungefär lika lugn kan jag tänka mig..

juste jag har köpt mina älskade jeans nu, de fanns inte i min storlek på längden men fick dem uppsydda så nu har jag dem, jag älskar att ha pengar :)

nu ska jag vila lite mer.
hoppas att alla får en toppenkväll :)
över och ut


" Stanna världen, jag vill kliva av..... det snurrar"
Gårdagens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0