monday

ny vecka är på intågande och jag sov ut riktigt idag. hur skönt som helst.
efter att nu ha ätit lunch och duschat så slår jag mig ner här nu.
ska till jobbet senare, börjar vid 4 och jobbar bara till halv 8, kortpass idag.
i övrigt så ska jag till käftis imorgon, känns inte speciellt kul, men jag slipper betala (; .
det gäller o inte vara dum (;

idag är det one tree hill igen, och jag missar det.. =( . får spela in det, som den nörd jag är av det.
har dock sett dessa avsnitt tidigare vill jag minnas, men i början av september så startar de nya avsnitten igen,
och då slipper jag repriser (;

på fredag blir det borås, och jag ska ta tillfället i akt och se om småstaden har några av de grejer som tagit slut här hemma, bl.a. ett par skor, jeans, väska.
hoppas på att iallafall hitta något av dem..

ska kolla lite youtube grejer nu tänkte jag, bara för att låta tiden gå.
över och ut.

Kommentarer
Postat av: Thomsson

Jaa fucking sverige :p

2007-11-19 @ 13:59:48
URL: http://thomsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0