Thursday.

godmornin' sunshiiine

eller något sånt . Kvällen igår blev inte alls speciellt lyckad, eller den var icke misslyckad men den gick inte upp till mina förväntningar, inte alls. Vi hamnade aldrig på Seven utan på Lotus, som jag for the record, inte gillar alls. Jag har aldrig gillat stället och jag har svårt att tro att min uppfattning kommer ändras. Så en okej kväll, på ett tråkigt ställe men iallafall med trevligt sällskap. Emelie, Sofie & Lovisa :) . Träffade även Jonas m.fl. & Joel. Trevligt trevligt! Men vad jag undrar, och även brudarna i mitt sällskap var, vart tog Danny vägen? inte direkt så att  vi ville se honom eller så, men har man utannonserat att någon ska komma så ska han väl göra det också? Eller är det något jag missat?

idag så är det jobb som väntar, från 4 till halv 8. inget jobbigt pass,
men det är pengar och jag välkomnar alltid pengar :) .

jag saknar Andreas, redan, väldigt mycket.
23 november ses vi nästa gång, och det känns som en evighet, (vilket det typ också är).

idag förresten, så vill jag säga grattis till Amelie som fyller 19 år idag :)
Congrats!

jag ska göra något annat nu.
hejs!


Kommentarer
Postat av: Amelie

Tack! :)

2007-11-01 @ 11:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0