tisdag.

idag mina vänner så har jag hunnit med en hel del. Åkte in till 9 i stan, träffade erika , solade, dödade lite tid på stan och gick sen och hade min första körlektion, som for the record gick ganska bra!
han tyckte jag var duktig! nästa vecka är det dags igen.
efter lektionen så träffade jag mic ! det var inte igår direkt!

åkte bussen hem till mormor och käkade lunch med henne, mamma och maggan . trevligt .
nu har jag varit hemma och vänt ungefär och ska iväg till jobbet igen. jobba några timmar ikväll.

imorgon blir det stan med Andreas & Emelie, ska försöka hitta present till Andy och sen ska vi nog bara kika runt lite :) . och imorgon om exakt 1 månad så fyller jag år också . wii!


Kommentarer
Postat av: Mickis

Sjukt snygg blogg! :)

2007-11-13 @ 22:01:56
URL: http://forattjagfinns.blogg.se
Postat av: Annika

Tack Mickis!! :)

2007-11-14 @ 10:10:16
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0