torsdag.

idag är det dags för jobb igen, jag jobbar från 4 till stängning. helt okej känns det ändå. är ledig imorgon och sen jobbar jag kort på lördag som sagt. känns helt okej!

ska åka med mamma ner till stan idag så jag slipper ta bussen, ska fixa klart andys present och lite andra saker sen så åker jag ner till jobbet och jobbar.

jag har egentligen inte så mycket att skriva, så jag vet inte varför jag ens tänkte sätta igång och få ihop ett någonlunda ambitiöst inlägg. jag menar, det är ju inte direkt så att någon är intresserad av att läsa om mitt liv egentligen, men när jag inte har något vettigt att skriva så är det ju ännu sämre än vanligt att läsa det :) . men I'll try to do better :)

veckan, har precis som alla andra veckor bara rusat iväg och jag vet egentligen inte var det tagit vägen, imorgon är det redan fredag, och då ska jag till michaela och födelsedagsfira henne. mycket trevligt. vet inte så mycket om kvällen än eftersom jag fick smset igår (tror jag?) .

nej jag ska göra mig klar, sen ska mamma och jag iväg.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0