äntligen!

igår blev inget bloggande för min del för jag hade fullt upp.
gick upp och vid 12 så var jag i stan och mötte busan.
vi åkte runt och köpte massa grejer till hennes lägenhet,
tack för en tipptopp dag snutt <3

jag jobbade även från 4 till stängning,
tiden rusade iväg som vanligt,
helt plötsligt har 1½timme bara försvunnit utan att man hunnit tänka på vad klockan är.
efter jobbet kom mamma och hämtade mig och vi åkte och hämtade andreas vid station <3
så nu är min älskling här ;D .

idag ska vi iväg till knivsta,
vi ska måla o greja o hjälpa bus med lägenheten ;D .
imorgon  blir de utgång . TAAAAAAAGGA!

dags att åka.
ciao!


Kommentarer
Postat av: Addepadde

Ida är de utgång :)

2007-10-06 @ 10:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0