Breath.

jobbade igår och det gick otroligt smidigt.
inte alls jobbigt att göra det, måste bero på hur bra det är där (:

jobbar idag också, 5 - halv 9 typ. känns väldigt bra!
vaknade imorse av att söto ringde o väckte mig. LOVE THESE DAYS!

måste ladda min mp3, för i veckan bär det av mot Borås ju!
så om nån har nån awesome musik så är det bara att hojta till!

helgen kommer nog att bli tipptopp tror jag!
hoppas iallafall på det
missar ju takida här hemma, vilket är sjukt tråkigt, så att jag måste ju se till att ha grymt kul i Borås i stället!

jag är väldigt besviken måste jag säga.
på er!
jag ser att det är mängder av folk som läser varje dag, men inte kommenterar ni?
ett litet hej eller något räcker bra för mig,
så att jag får en liten förklaring eller vad man ska säga, till vilka ni alla är och kanske till och med varför just min blogg är så intressant? jag skulle uppskatta det!

tack vare emeliemolin så har jag fått upp ögonen för de här grabbarnas musik

image75

och jag har ju inga klagomål för det kan jag säga.
Dose of Adolescence! Sjukt bra!

dags att duscha, och förvbereda sig för ännu en dag.
bye!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Hej! :)
HALKBANA!! :D

2007-10-22 @ 20:27:50
URL: http://forattjagfinns.blogg.se
Postat av: Annika

Mic >> HEJ! HALKBANA FTW!

2007-10-22 @ 21:40:09
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0