Every song gets better on the road.

Jag trodde att jag skulle vara ledig idag - men tji fick jag!
känns å andra sidan ganska bra att jobba eftersom jag tjänar pengar.
och pengar är ju bra!
jobbar iallafall från 5 till stängning så det är verkligen ett slappt pass!

annars idag så ska jag ta det lugnt.
ska röjja upp lite i mitt rum och så bara .
börjar bli lite smånervös för en grej nu.
det kommer gå över, det vet jag, bara man försöker tänka på det (;

om mindre än en vecka så åker jag till borås också.
wiii!
måste packa redan på torsdag dag eftersom jag jobbar på kvällen ,
sen ska jag upp i gryningen typ på fredag morgon,
jag skojjar inte, bussen går typ kvart i 7 eller något.
men vill ju komma fram så fort som möjligt :)

javet att jag är världens tönt som följer det ,
men ikväll missar jag ensam mamma söker.
haha programmet är egentligen så dåligt, men jag fastnade i de första eller andra avsnittet och har sedan dess sett vartenda ett ;D får se om de går att spela in det ikväll, för nu börjar de ju bli på sluttampen (;

nej om man skulle ta och städa lite,
så att man får något vettigt gjort innan man åker iväg.

ja juste, jag körde igår också, en rejäl vända inne i stan, först in till stan - tunabackar - nyby - salabacke - och sen till jobbet, hur bra som helst kändes det som att det gick iallfall ! Körkort - HÄR KOMMER JAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0