I give you everything I have, the good, the bad.

One Republic - Apologize är lätt en av höstens bästa låtar.
lyssnar på den om och om igen och det inte sämre.

Idag mina vänner, så är det en väldigt speciell dag
för att jag , Annika Maria Tuvesson - JAG KLARADE TEORIN IDAG!
sjukt glad!

idag jobbar jag inte heller, tar det bara lugnt.
sitter och kollar efter en ny telefon, har hittat några som kan bli aktuella,
är ju ganska kräsen så att det är inte mycket som duger,
är jäkligt sugen på en iphone, men så kul ska vi inte ha det..
Just nu står valet mellan en Sony Ericsson W810i och en W880i
orkar inte gå in på några detaljer med dem, men någon av den ser det ut att bli justnu.
dock är 810i:n svårare att få tag på eftersom den är lite äldre,
men vi får väl se.
ska kolla på mellandagsrean efter jul där tänkte jag :)

imorgon är det jobb igen, och jag ska också ta mig ner till stan och kolla efter ett par nya byxor, eftersom jag behöver ett par. hoppas också på att min internetbank går i bruk snart så att jag kan börja använda den också! föra över pengar till sparkonto osv, hellyeah!
kanske ska ta en sväng in på anderssons imorn också? och skriva in mig o boka lektion? får se om jag gör de också! (:



image76

gillar dock inte knapparna på den andra, dom är så små ju.
behöver ju en lupp eller något för att träffa dem..
men får se , vad tycker ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0