lördag

idag är det time to work igen.
känns faktiskt bra eftersom jag inte jobbar så länge, bara 6 timmar :)
15-21,15 . varav jag har rast däremellan.
tjäna pengar yeah!

pappa kom även med idéen att vi skulle köra lite innan så att jag ska köra till jobbet.
liite läskigt eftersom jag inte kört på typ 1 månad.
men de ska väl gå bra får jag hoppas. fast man ska ju hoppas på de värsta, då kan man ju typ bara bli positivt överaskad. fast med min tur skulle de säkert gå att göra det ännu värre då också. Murphys lag..

resten av helgen blir lugn. jag ska jobba, vara hemma, sova och vila.
sådant som jag behöver känner jag, för att kunna samla nya krafter (:

Dose of adolescence - Second star to the right and stright on tell the morning. GRYYYYM LÅT!


dags att äta något, packa ihop sig och ta sig iväg mot stan .
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0