night.

Sitter här nu igen. det var ju meningen att jag skulle ut och köra ikväll. Men pappa har inte kommit hem än så jag får väl glatt vänta till någon annan dag, såvida jag inte vill ut och köra mitt i natten eller något.

Dagen i övrigt har varit sådär. har inte direkt haft en av mina bästa dagar. Det bästa som hänt är väl ungefär att mamma och jag pratade om flytt , är ju så sugen på att flytta hemifrån. och det kan säkert bli verklighet inom kanske 1 år till och med om jag har tur. hoppas verkligen på att det ska kunna gå i lås och att jag ska kunna köpa något eget, för det vill jag verkligen!

kvällen i övrigt ser väl ut som dagen har varit, toktrist och astråkig på alla sätt och vis. Så jävla kass. Jag tycker inte alls om att vara hemma, inte på det här humöret. Det är något med hösten. Hösten är kanske den vackraste och iallafall med all säkerhet den mest fotogeniska årstiden, men man blir fan inte på bättre humör när den kommer. Usch!

även om saker och ting verkar perfekta ,
så kanske de inte alltid är det?

nej, blir ju depp av att sitta här och skriva massa skit , och depressed har jag inte tid med att vara.
finns ju så mycket roligt som man måste fokusera på :) :) .
exempelvis flytta hemifrån! JAG ÄR PÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0