nytt på intågande.

det är en lugn helg som är på intågande.
jag ska jobba och ta det lugnt.
för första helgen på väldigt länge.

sitter och funderar på om jag ska fiffla om lite i bloggen,
dock så har jag dålig fantasi justnu och jag vet inte riktigt hur jag vill ha det.
måste fundera och få lite mer inspiration innan jag ger mig på det.
dessutom lära mig lite mer photoshop så att man kan göra lite snygga montage/kollage.
ska spåna lite på det nu innan jag åker till jobbet , och innan helgen är slut kanske jag lyckats åstadkomma något om vi har tur.

jobbar kortpass idag också. bara 4 timmar, men känner att det räcker med min förkylning som jag lyckats dra på mig.

nej, ska försöka hitta lite inspiration till en ny blogg .
ny design på väg.

varför ringde du inte älskling?

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0