onsdag redan.

mitten av veckan är redan här.
det är sjukt vad fort det går.
igår var det som sagt klippning och personalmöte.
båda delarna gick bra och jag hann även fixa mina nya inlägg.
träffade Ems och fick leka lite med henne innan jag hade mitt möte också.
mycket trevligt!

gårdagskvällen tillbringades med att titta på Moulin Rouge,
som är en av de bästa filmerna som finns.
jag älskar den, det är verkligen en sån film man inte kan se för många gånger,
för de få gånger man ser den, uppskattar man den på ett helt annat sätt.

idag blir det jobb och annars lugnt.
får se om jag kanske kör hem från jobbet sen.
skulle kunna funka faktiskt. (:

Mic & Jag på halkbana, hellfuckingyeah!!
JAGÄRPÅ!

idag vill jag även säga grattis till min älskade kusin, Julia som fyller år idag.
Grattis på 17årsdagen snuttan!

image86




Kommentarer
Postat av: em

hallå tjejen!
ville du ha dose of adolescence låtarna?
jag förstår dig, de är mina KUNGAR!
du kan ju adda mig på msn om du vill, så kan jag skicka dom :)
[email protected]
pussokram!

2007-10-17 @ 20:09:34
URL: http://emeliemolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0