tisdag

Idag jobbar jag faktiskt inte.
jag ska in till stan och klippa mig och sedan på personalmöte.

sitter och spanar lite kläder, och har kommit underfund med att de finns sjukt mycket snygga saker jag vill ha.
exempelvis så behöver jag ett par nya jeans, det står överst på önskelistan.
Asos hemsida så har jag även hittat massa snygga grejer som jag vill ha .
finns mycket snyggt som passar både till vardag och till fest.



finns mycket fint, och mycket man kan tänkas vilja ha :)

nej, nu ska jag gå och duscha och göra mig klar, så att jag slipper att stressa sen.
skriver säkert senare eftersom jag inte kommer hem så galet sent idag heller.
hoppas på att få köra lite ikväll också!
full fart mot en ny dag!



Kommentarer
Postat av: Little darling

fina toppar :)

2007-10-16 @ 11:20:40
URL: http://littledarling.webblogg.se
Postat av: Annika

Little darling >> det tycker jag med! :)

2007-10-16 @ 11:53:04
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0