wednesday

ska jobba idag också, som jag skrev igår.
blir ingen hemgång för Andreas idag heller,
vilket jag iofs inte klagar på, men tycker det är väldigt tråkigt att han är sjuk.
dock så vet jag att de blir färre o färre dagar tills vi ses nästa gång (;

imorgon ska han åka hem
bokade nyss biljetten till honom
så innan jag drar till jobbet imorn så ska jag lämna av honom vid bussen. =(

blir iallafall lite mys idag också. <3
han är piggare så ligger inte bara helt avdäckad i sängen med massa feber heller.
de går att prata med honom iaf ;D haha!

veckan framöver då är fylld med jobb,
blir en väldigt lugn helg eftersom jag jobbar både fredag och lördag.
så även nästa helg, så att de blir nog 2 lugna helger framöver,
vilket jag tror att jag kan behöva eftersom det har varit alldeles för några sådana under det senaste typ.. halvåret?

nej ska käka något, duscha och åka o jobba om några timmar.
tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0