elsewhere.

japp japp, blev ledig idag, inget ringades om jobb idag.
men på fredag jobbar jag 8.30 - 17.05.
känns rätt bra faktiskt. slippa jobba fredag kväll.
och förhoppningsvis på lördag också, då jag vill hitta på något kul!

pratade nyss med cheri på msn, och hon har kommit hem,
vartfan har jag fått 14 dagar från?
sinnessjukt vilken dålig koll jag har!
väntar iallafall med spänning på att hon ska berätta hur de haft det.

ikväll då så blir det med all säkerhet lugnt, har inget bättre för mig faktiskt.
funderar på om man kanske ska köra lite, men javet inte , pappa har väl inte en tanke på att komma hem lite tidigare så man hinner ut o köra innan det blir mörkt.

I believe
This is heaven to no one else but me
And I'll defend it long as I can be left here to linger in silence
If I chose to would you try to understand
funderar på att gå ut och ta mig en lite promenix snart, får se hur jag gör med det.

jag saknar min Andreas också. Väldigt mycket,
snart bara 1 vecka kvar!

jag vill flytta hemifrån.
nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0