falling like rain.

Blev väckt klockan 7 imorse av älsklingens väckarklocka, men somnade om lika fort igen när han gått iväg till skolan. Han sa att han inte skulle bli sen så hoppas att han kommer hem efter första föreläsningen, eller vad det va han skulle ha.
Jag vaknade för ungefär ½timme sen och ska snart kolla på någon film tror jag .

JÄVLA SKITVÄDER UTOMHUS!

Såg Se upp för dårarna igår, lite smårolig film men absolut inte den bästa jag sett..
idag ska jag nog se knocked up, because I said so eller the last kiss.
är väldigt sugen på att se underbar och älskad av alla också.
får se vad de blir (:

idag annars så ska Carina ha personalfest här hemma, får se om jag och Andreas är med och lattchar eller om vi går ut, är lite smått sugen på det faktiskt. Men javet inte, föredrar oftast Uppsalas uteliv ;) .

imorgon blir det nog lugnt, vi hade tänkt åka till Göteborg och kolla på IFK - Elfsborg, men det blir nog ingenting av det eftersom det inte gick att få skjuts på något sätt, men vi får se, vi kanske får för oss det ändå (; . Isånafall blir det nog en liten dejt med Amelie & Tobbe också som också skulle på matchen, trevligt trevligt =) .

Söndag , motocross ! Wiiihi! Jag längtar något så sjukt mycket, hoppas bara på att vädret blir bättre än så här ;P . Dock är vi ju i Borås, och jag har iaf inga bra erfarenheter av vädret här ;) . Större delen av dagarna är regn ;) .

neej, om man skule spana lite film.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0