fullspäckad helg.

Helgen är slut och jag har haft så fullt upp att jag inte hunnit med att uppdatera någonting.
I fredags jobbade jag som bekant, 8.30 - 17.05 .
tiden gick faktiskt fort och dagen rusade iväg.
pappa hämtade mig efter jobbet och åkte hem , duschade, klädde om och åt och bar sedan iväg till Knivsta för att fira Linda. fikade, myste och hade hur trevligt som helst.
drog ner mot ängby krog under senare delen av kvällen och träffade mickis där, sjukt kul o träffa henne också!
pappa hämtade mig i knivsta runt halv 1 och jag åkte hem och somnade som en stock..
finns mer saker att berätta om fredagen, som jag är så förbannad på så det finns inte,
men jag tänker inte hänga ut det här.

igår, lördag, vaknade, gick upp och satt o pratade med mamma och jenny ett tag, frågade hur allt stod till osv.
sen kom vi på att vi skulle på fotboll, brorsan spelade cup i Årsta så vi drog dit, spanade på matchen, käkade hamburgare och så .
Kom hem vid halv 3, hade en halvtimme på mig att dressa om , och packa och sedan bar det av till knivsta igen. träffade emelie i stan och i knivsta så raggade vi upp malin anna och mickis och drog till hälsohuset för att spana in när grabbarna hade match. Matchen slutade oavgjort, vilket var fullt godkänt.
Efter matchen var det pizzatime. Käkade med Mic Sus och ems och hade tokmysigt.
Sen startade kvällen på allvar, vi drog till linda, bytte om o gjorde oss iordning och sedan hämtade vi malin ute i Långhundra. Vidare på förfest hos Kakan efter mycket om och men, massa folk där och härlig stämning. Sen till stan där vi först var på Williams, och sedan på Etage . Sjukt  spårad kväll, men det var huuuur kul som helst!
åkte hem med sista bussen och somnade nästan på en gång när jag kom hem.

Där är min helg i korthet, på bilddagboken lite bilder och mer kommer komma från mickis, susannes m.fl:s kamera.

idag blir det lugnt,
imorgon jobbar jag 16-20 tror jag . Helt okej, pengar pengar!

nej, annat o göra.
hejpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0