Lördag

Lördag idag, och jag har redan hunnit med en vända in till stan. närmare bestämt till allianshallen för att spana in uppsalacupen och andreas som spelade innebandy.
såg matchen mot rasbo som sten sture vann ! (:
väldigt kul att vinna, även fast det äventyrar utgången för din del ikväll (;
i sällskap med ems och lina så satt vi där och kollade matchen iallafall .
fick skjuts hem och nu är jag som sagt hemma .

Farmor och farfar är här och vi har fikat o lite så . tänkte jag skulle sätta mig här för att försöka styra upp något ikväll, men ingen är på msn, såklart! .
så får väl spana in vad jag ska ha på mig snart och om någon timme börja att fixa mig. (:
sen bär det av till Nyby igen och förfest för att sedan dra krogen, blir nog en nice kväll (:

har inget vettigt att skriva just nu ,
men, rory - deja vroom & brandtson - eartquakes and sharks är låtarna som går jämt & hela tiden justnu. (:
Love's a lot!

nejpa, annat o fixa med.
ciao!

Kommentarer
Postat av: Frida

Annika :D Hur mår du? Var ett tag sen nu..

2007-09-02 @ 17:38:51
URL: http://forsbergfrida.blogg.se
Postat av: Annika

Hej Frida :D jag mår fint ! själv då? jo verkligen ett tag sen!

2007-09-03 @ 09:56:12
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0