me, myself and I..

jag tänkte på det att det var ett tag sen jag skrev något om mig själv,
vem jag är och vad jag roar mig med om dagarna.
så för er nya läsare,
här har ni mig (:

....hon som är den sötaste godisen i sockerskålen, en liten ung brunett som Jimmy Jansson förmodligen skulle sjungit om, hon är tjejen som kanske får en del att slicka sig om munnen, ja hon är antagligen flickan som du kanske vill ha, va eller .. ja? .. varför inte spela ett parti klädpoker? för alla har vi väl ett ess i rockärmen?

vem är annika egentligen?
.. hon är en ung dam i sina bästa år, vissa skulle nog säga söt, andra skulle nog säga snäll, endel skulle nog säga charmig.. och själv skulle jag välja ordet ödmjuk.. :) en sak är säker och det är att hon är tjejen som är GALET kär i sin pojkvän Andreas.

när hon inte myser i sin säng, sina vänners närhet så har hon en vardag bestående av jobb och en hel del runt flängandes i sveriges alla hörn, oftast med destinationen Borås, där Andreas bor. Eller så festar hon med sina vänner eller så ser du henne runtspringandes med shoppingpåsar runt handlederna. Annars så är bland de underbaraste hon vet överaskningar, dock så är hon väldigt nyfiken också, så att de flesta överaskningarna blir inte överaskningar till slut. Är även ett galet fan av fotboll, har spelat i Bälinge IF väldigt många år men la av för några år sedan. dock älskar hon fortfarande att titta på det.

några av hennes största önskningar justnu är bland annat att hon snart ska ha råd att flytta hemifrån till en egen lya. och även att Andreas kanske bor där också. hon önskar att han flyttar hit, så att hon får vara med honom, hela tiden, varje dag.

det var en snabb och översiktlig beskrivning av mig,
har ni något att tillägga eller fråga,
så svarar jag så gott jag kan (;

over and out,
A. Tuvesson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0