musica!

wellwell, eftersom jag justnu inte har så mycket för mig, så tänkte jag ge er lite musiktips. (:

Rise Against - The approaching curve (väldigt skön låt, rekommenderar Rise Against i allmänhet)
Sjätte sinnet
- Fri som en fågel (sjukt skön låt, sätter sig på hjärnan)
Delta Goodrem - Last night on earth ( väldigt skön låt, och hennes röst är väldigt fin)
Hoffmaestro - So do you
Chris Daughtry - Home
Goldfinger - Counting the days
Shirley Clamp - Du är allt (den låten jag vill ha på mitt framtida bröllop)
Fall out boys - This aint a scene, it's an arms race

med mera med mera med mera .
nu ska jag packa iordning mig o göra mig klar ! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej Hej :)
Jadu får se, jag vill gå och sätta mig någonstans i stan och kolla på fotbollen, men min kära pojkvän och din kusin har så svårt att bestämma sig ;) Själv då? Pusss

2007-09-08 @ 14:01:00
URL: http://forsbergfrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0