ocean avenue.

jag har varit väldigt duktig idag igen.
jag har skickat iväg 9st ansökningar.
känns väldigt bra . (:
har fortfarande funderingar på ica kniven, som susanne sa? men javet inte..
lite långt att åka, men ett jobb är ett jobb, right?
får se hur jag gör med de (:

så dagen har gått till något bra faktiskt .
har även suttit och valt ut lite bilder som jag vill framkalla, får ta och gå till fuji och göra det.
jag måste ju fortsätta med mitt fotoalbum. (:

väntar på att mitt kära one tree hill ska börja . iiiih, I love it!
är ju lite efter som inte sett 1a säsongen än så jag tar tillfället i akt.
att däremot veta hur saker och ting ser ut i säsong 4 är lite småjobbigt , man vet vad som kommer hända (;

ska spana tågtickets också, Borås nästa helg som sagt..
är också sjukt sugen på att dra iväg på semester, weekend eller en vecka i turkiet eller grekland.
familjen har pratat om kanarieöarna i vinter, jag är på!
men en weekend i paris eller london? jag skulle inte klaga
Andreas och jag har bestämt att vi ska åka , bara inte när .. :)

även fast jag inte tänkt skriva ett så långt inlägg så far det iväg.
ojoj, får gå o kika lite tv och städa rum eller så .
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0