one of those days.

hade nästan hoppats på att de skulle ringa och be mig hoppa in på jobbet idag också,
men de gjorde inte de, så jag får en day free :)
ganska skönt ändå!

istället så fick jag sms från Malin, ringde nyss och hon satt på ams.
skulle ringa om 1timme igen, håller tummarna för att det går bra nu!
får se vad som händer senare under dagen, en tripp till stan kanske?

jobbade ju igår,
och jag är så inte van med att jobba, var helt trött när jag kom hem .
att första passet jag jobbade sen var ett 15-21,15 pass gjorde inte saken bättre.
mördarpass under löning & rusningstid.
men jag klagar inte :)

nej jag ska ta mig in i duschen
och om typ 1 timme ska jag ringa Mallie.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0