sunday.

gårdagskvällen var nice.
var i knivsta vid 8 och gick med susanne hem till tobbe och maria.
satt där ett tag, drack och pratade och fick till slut även med oss Maria ut .
vi blev dock kvar i knivsta hela kvällen, slutade på ängby ;) .
helt nice kväll, hade jättetrevligt :)

idag ska jag bara ta det lugnt, mysa ner mig i sängen och kolla på någon bra film eller något .
hoppas också på att få jobba imorgon, hoppas hoppas dom ringer och behöver mig mycket denna veckan.
har inte tider förräns i nästa vecka så.

idag är en one tree hill dag, verkligen! vill sitta och se avsnitt efter avsnitt , aah I looove it!!

saknar älsklingen också, men snart bara 1 vecka tills han kommer.
jag längtar jag längtar !!
massa myyyyyys då, och hoppas att Bus fått ordning med allt så kan det bli världens tipptopp kväll! :D

Takida - Curly Sue . <3

nej dags att göra något annat.
over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0