torsdag!

Det är torsdag och det är inte sant hur fort dagarna går. eller som linda sa igår när jag pratade med henne, dagarna går jättesakta men veckorna bara rusar fram.
förstår inte var de tar vägen..

idag ska jag ta de lugnt på dagen, styra upp helgens händelser som nog kan bli väldigt skoj!
sen så ska jag åka till knivsta och städa på pappas jobb, lite extra money så :) .
blir bra, kanske till och med vågar mig på att köra hem därifrån sen, vi får se .

körde igår kväll och körde första gången rondell & på E4 , fett stolt !
nu jäklar ska jag ta de där körkortet snart!

lyssnar på Eminem - Hailies song just nu, och den är bra.
har alltid gillat den tror jag . gillar texten (:
annars så har jag mycket mycket rolig musik nuförtiden :)
rise against - the approaching curve är en av de stora stora favoriterna just nu .

nu logga folk in på msn, har lite o fixa
hejpa!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0