dagen innan avfärd

nu är jag utvilad :-) vad skönt det var att sova ut!
idag ska jag packa och ordna lite saker för imorgon, då jag åker till borås.
då ska jag och A ta oss en tripp till Lager, vilket ska bli kul! =) . förhoppningsvis köpa lite nytt till garderoben :)

nu kollar jag lite parlamentet klipp på youtube samtidigt som jag bloggar här .
har blivit dålig på att skriva längre inlägg på senaste, och sorry för det, jag ska bättra mig.

idag iallafall så funderar jag också på att ta bussen in lite tidigare till stan, ska fixa passet tänkte jag.
innan det är försent osv.
ska se om de går att hinna med idag.
dessutom blir det jobb till 9, så bara hem & sova sen.

nu ska jag duscha och sätta igång med packningen.
ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0