dagens & lite gammal shopping

jag har varit dålig på att lägga upp bilder, så nu tänkte jag göra det. bilder som legat i kameran som jag inte orkat lägga in på datorn, hur jobbigt nu det är egentligen.

idag var jag på stan , shoppade iallafall litegrann.

image125


flipflops från H&M

image124

linne från Frank Dandy

image123

jeansshorts, Vero Moda

image122

shorts Gina Tricot

image121

linne även det från Gina Tricot


så, nu har jag iallafall lagt upp lite bilder :-) .
imorgon är det jobb 8-17 . sen ska jag nog ta bussen upp till gränby och kika lite, och sedan ner på stan och sola innan A kommer. har en del att stå i imorgon alltså . nu innan csi och 100 höjdare ska jag städa upp lite i rummet.

juste, jag klickade även hem en jacka från H&M, en vår/sommarjacka. hoppas att den kommer snart och att den sitter lika bra som jag hoppas. bild på den kommer när jag får hem den.

nu blir det dusch och städ och allt vad jag nu måste hinna med att göra .
hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0