den lediga dagen

jag har varit ledig idag, men inte har jag suttit på latsidan inte. jag gick upp strax efter 10 (ja vet att det var lite för sent) och åkte in till stan och hade min körlektion vid 1. läraren tog med mig på en riktig mördarrunda med vägarbeten, massor folk och cyklar och även massa olika regler. det gick väl sådär, men jag känner att jag kommer kunna få in de i skallen tills nästa gång iallafall.

i övrigt så tog jag 2-bussen hem och köpte mig en trisslott, som jag vann på! alltid lika kul även fast det bara är småsummor. jag tog mig en promenad hem och kollade på ett avsnitt one tree hill. Nu resten av dagen tänkte jag ägna mig åt att rensa ur och städa min garderob bland annat. det finns mycket däri som jag inte använt på jättelänge och då kan jag lika gärna slänga det och lägga in lite nytt :)

jag har ju som sagt utlovat att jag ska bli bättre på att lägga upp lite bilder här i bloggen, och jag tänkte försöka mig på det nu.
 
image109 
 Senaste inköpet från Gina

image108

My beloved one tree hill box

  
nytt i rummet

det fick bli en början, vi får se om jag orkar fortsätta :)
nu ska jag nog ta tag i min garderob tror jag, rummet behövs också fräschas upp litegrann, har mycket som går att kasta där också.
kommer en uppdatering senare, I promise!


Kommentarer
Postat av: Lisa

fin blogg!

Hoppas du får en trevlig dag,
besök görna min blogg, KRAM! :)♥

2008-04-02 @ 16:23:30
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0